Ruilen en retourneren

Voor al onze artikelen geldt dat u 14 dagen de tijd heeft om na te denken of het artikel bij u past. Onderstaand vindt u informatie over hoe en wanneer u een artikel kunt retourneren. Ook vindt u verdere informatie over de mogelijkheden wanneer u ontevreden bent over een product of onze dienstverlening.

Wanneer ruilen en retourneren?

Wij streven ernaar u te voorzien van de beste kwaliteit luchtbed. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een door u ontvangen artikel of ontevreden bent over de aan u geleverde dienstverlening. Wij vragen u ons dit per email aan info@luchtbed.nl te melden. Wanneer wij uw email hebben ontvangen zullen wij u op werkdagen binnen 48 uur antwoorden over de verdere afhandeling. Heeft u nog verdere vragen over de afhandeling van een product dat u wilt retourneren? U kunt ons uiteraard ook telefonisch bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 uur

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. De retourkosten voor het retourzenden zijn hierbij voor uw rekening. Wij zullen het bedrag vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst van het product crediteren. U kunt hierbij gebruik maken van het modelformulier welke is bijgesloten in onze algemene voorwaarden.

Hoe retourneert u een pakket?

Wanneer u een retourzending wilt doen kunt u gebruik maken van elke pakketdienst naar eigen keuze. De kosten voor het retourzenden zijn hierbij voor uw rekening. U ziet hieronder het stappenplan voor het retourzenden van een bestelling.

  • Stuur een email naar info@luchtbed.nl
  • Wij antwoorden u met daarbij een retourformulier welke bijgesloten dient te worden bij de retourzending.
  • U biedt het pakket aan bij een pakketbezorger naar keuze. Voor het retour zenden aan luchtbed.nl zijn de kosten voor de rekening van u als klant. Het kan zijn dat dit anders is overeengekomen met onze klantenservice. Eveneens valt de schade welke eventueel ontstaat bij het retour zenden voor de rekening en het risico van de koper.
  • Aan de hand van het retourformulier zal het door u terug gestuurde pakket worden geïnspecteerd na ontvangst door ons. Binnen een uiterlijke termijn van 14 dagen ontvangt u, afhankelijk van de staat waarin het product door luchtbed.nl wordt ontvangen, een gedeelte of het gehele aankoopbedrag terug.

Belangrijk: Producten die zonder retourformulier zijn geretourneerd komen niet in aanmerking voor een gedeeltelijke of volledige teruggave van uw aankoopbedrag.

Heeft u een klacht?

Wij streven ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het is natuurlijk vervelend als u toch een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht per e-mail aan info@luchtbed.nl door te geven. U zult op werkdagen binnen 48 uur na ontvangst van de email een antwoord krijgen over de verdere afhandeling. Mochten wij meer tijd nodig hebben voor de afhandeling van uw klacht zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wij streven ernaar om de klacht spoedig op te lossen zodat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw bestelling.

Mocht u niet tevreden zijn over de klachtafhandeling zijn u ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij luchtbed.nl is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Een ogenblik geduld a.u.b.