Meest gestelde vragen Luchtbed.nl

Hoe kan ik online betalen?

Luchtbed.nl biedt u verschillende betaalmogelijkheden aan. U kunt op deze website met behulp van iDEAL of Credit Card betalen. Sinds kort kunt u ook achteraf betalen met behulp van Afterpay. Alle betaalmethoden op onze website zijn volledig veilig.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Jazeker, u kunt onze expert klantenservice bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 uur op   020-2624202 .

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen door heel Nederland en België. De bestellingen worden bezorgd door onze betrouwbare partner PostNL.

Geven jullie een bepaalde garantie?

Ja, op al onze luchtbedden en andere producten zit een garantie van minimaal 1 jaar, maar de meeste producten hebben een langere garantietermijn. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor meer details van specifieke producten.

Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen als de bestelling al gedaan is?

In de meeste gevallen wel maar dit hangt af van uw specifieke bestelling. Wij raden u aan om altijd zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice afdeling zodra u weet dat er iets gewijzigd aan uw order moet worden. Afhankelijk van de status van uw order kunnen wij uw order en afleveradres mogelijk nog aanpassen.

Kan ik na het plaatsen van mijn order nog annuleren?

Na uw aankoop heeft u 30 dagen de tijd om uw aankoop te annuleren mits aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan. Wij raden u aan om onze Algemene Voorwaarden aandachtig door te nemen voor meer informatie.

 

Een ogenblik geduld a.u.b.